Schoool time

Hej söta blogg läsare
Jag bloggade inte igår på grund av att jag skulle sova men sen kom jag på att jag måste plugga så jag gick t centrum för att träffa Helena och katya snabbt vi tog en cigg sen köpte jag pk och kex
När jag kom hem så åt jag middag innan jag skulle plugga, skulle plugga med Helena så jag väntade på henne :) sen när hon kom så pluggade vi jag känner mig fett duktig för att det är inte ofta jag pluggar hemma senare vid 20 gick jag och Helena t centrum för att jag skulle köpa cigg till Fia och Mimmie så vi rökte med dom oxå aja sen drog jag hem och sova :)

Så just nu så ligger jag i sängen och bloggar ska dra till skolan när som helst ska möta Mimmie och röka med henne e fett röööök sugen :( bloggar lite senare i skolan pösa

CIAO :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu