Alla ❤ dag

Hej hej bloggen glömde blogga idag men men nu ska ni få veta vad jag gjorde igår först kom jag till Alan och michal och mateusz var där så vi drack öl sen kl19 åkte vi till midsommarkransen till en bar och drack öl fett Nice det var första gången jag var ute sen jag fyllde 18 det var fett kul sen åkte killarna hem och jag och Alan åkte till honom och vi kollade på film
Nu så gör jag ingenting har möte idag och jag gillar inte det men aja måste man så finns det inga val.... Aja bloggar senare pöss på er söta människor
BTW det är alla ❤dag idag jag och min bebis ska äta middag sen :)))<3
CIAO ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu