Tjejer är som''WI-FI''hon ser alla tillgängliga enheter, men ansluter till den starkaste.

Hej kära blogg läsare !
Asså jag är världens sämsta på att upptradera min blogg men det är för att jag har verkligen inte tid och sen att jag typ pallar inte min sega internet ussh på det men aja var i skolan idag och på första lektion BLEV jag utkastad asså jag fattar mig inte på den där cp lärere, när man har data blir hon sur för man har den med sig men när man glömmer skiten hemma nej då blir man utkastad från klassrummet fuck den där cp läraren -.-
Sen i skolan träffade jag min älskling var tvungen att prata med hnm för det har hänt några saker som jag inte vill berätta men nu är allt bra så :) allafall sen gick jag hem och sov och när jag vaknade kom min bebis hem till mig och sen gick vi ut och chillade :D nu så är jag hemma och bloggar som ni ser :D men aja ska verkligen försöka blogga mer idag ska ta och äta nu så vi hörs puss på er söta människor !
CIAO ;*

Jag och min älsakde morbror vi e så normala :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

din morbror lagade mat till mig förut när jag sommarjobbade hihi :)

2011-12-07 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu