Söndaaag

tja bloggen
som ni kanske ha märkt så har jag inte bloggat och anledningen är att jag har haft fullt upp kom hem igår vi 5 på morgonen, det var fett chill jag och tjejerna träffade tommy, jonte, mogge och mathias dom var fett roliga vi satt i ett litet hus och hinkade det var fett kul förutom att jag mådde sjukt illa inte bra men mot slutet så nyktrade jag till lite och vi fortsatte ha kul :) sen vi fick gå enda fråån steninge till v-ringen det var fett jobbigt men vi klarade det hehe när vi kom hem så åt jag som en gris och ska däckade jag och vaknade vid 12 tror jag och sen somna jag igen och vaknade, aa men allafall nu e jag vaken och ska snart ut  :) ska försöka blogga lite senare så puss på er söta människor
CIAO ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu