Sometimes you have to be strong, even when your whole world just fell apart.

Hej läsare
Har nyss kollat klart på en film den heter american virgin (stavning)
innan jag började kolla på film så kom klaudia till mig och lånade mig en piercing (Y) snäll som hon är så nu slipper jag oroa mig att min håll i tungan växer igen ;)
aja ska ut nu och träffa duckface ska ta en cigg med honom och sen ska jag hem och lägga mig det är ju skola imorrn och efter skolan ska jag till sollentuna på medling :S ussssh ! hatar att jag sätter mig i skiiit hela tiden blööö på det men allafall nu vet ni allafall vad jag har gjort under dom senaste timmarna ska ta på mig skorna nu puss på er söta människor
CIAO ;*

Jag och Klaudia

Jag just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu