Never say Never !

Hej bloggen !
Kom nyss hem från skolan / mormor, det var fett skönt i skolan idag vi fick sluta 9.40 för vi skulle göra butik besök på egen hand nice va?! så jag var med mimmie och dom andra och åt lunch sen drog jag hem till mormor satt hos henne men jag råkade somna :/ jag måste verkligen börja sova ut !! men allafall är hemma nu och väntar på miin fina klaudia vi ska umgås :) och imorgon är det sista dagen jag ska vara i skolan för att på torsdag åker jag !! yippi ! älsklingen ska sova hos mig från imorgon tills söndag ! jag har saknat honom soom faan men allafall bloggar lite senare ska vissa upp min klänning då ;)
Puss på er blogg läsare
Ciao;*

Löööve U !
Läs hennes blogg
http://jurkowskaklaudia.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu