När jag var liten bror

Hej hej bloggen !
just nu sitter jag hemma och håller på att dö är så jävla mätt ! gick hem från skolan ganska tidigt idag för att jag måde dåligt så direkt när jag kom hem sa mamma att mormor vill att jag går till centrum för att hon ville ta mig på lunch till kina och kina resturang tackar jag aldrig nej till ! ;) jag älskar kina mat, sen nu är jag hemma och ligger i sängen ska snart diska och städa rummet innan min älskling kommer till mig myss.
Asså märsta börjar bli farlig ort att bo i typ nästan vid mig hittade polisen en person som blev mördat...KNAS i ortet
men aja jag vet inte vad jag ska skriva mer så jag bloggar lite senare puss på er människor
CIAO ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu