när du ler blir jag knäsvag !

heeeej bloggen
jag råkade somna var fett trött (är fortfarande) innan jag somna var jag i pizzerian och köpte mat till familjen sen gick jag hem och kollade på film (Let me in) heter filmmen en ganska bra film och sen somnade jag men nu är jag allafall vaken och vill fortsätta sova men det går inte för att jag vaknade av att jag e rööksugen soom fan ska ut och röka snart :) aja jag bloggar lite senare ska smoka nu och gå till centrum med tomek
puss söta människor
Ciao ;*

bebooo och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu