När du försvann blev det mörkt i min värld !

Har du någonsin känt att allt går åt helvete och att allt känns dåligt ? så där känner jag mig just nu ingenting är som det ska allt är bara fuckt up men jag lever vidare jag föröker att må bra men varje andetag jag tar känns så himla jobbig. Ibland undrar jag om det kommer alltid kännes så här, men livet är svår man måste ta en dag i taget för att må bra och jag kämpar med det. Jag ska bevisa världen att jag är stark och att jag klarar av det som är svår för att jag är snart 18 och jag har gjort så mycket skit i mitt liv att det kommer förfölja mig långt fram i livet men jag biter ihop och forsätter framåt !
jag var tvungen skriva av mig nu vet ni hur jag känner just nu.
Allafall ska leta fram någon bra film och kolla på det och jag bloggar direkt när jag vaknar imorgon så godnatt på er ! om ni har några bra tips som jag kan skriva på bloggen så kan ni väl säga dom så ska jag skriva om det puss på er
Ciao :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu