Livets stora gåta älska glömma och förlåta

Hej bloggen !
Nu har jag äntligen tid att blogga var hos mormor skulle prata med henne om hon kunde fixa en sak till mig som jag ska ha på kryssning men jag glömmde bort men var där allafall det var sjukt myssigt satt vid hennes brasa och umgicks med familjen det var jätte myssigt :) fick jätte myssiga strump/tofflor som jag ska börja bära :$ hihi nu är jag hemma och ska ladda ner nån bra film och kolla på sen ska jag sova måste sova ut är jätte trött ! :( slänger upp en inlägg senare innan jag ska sova.
Puss söta människor !
Ciao ;*

Klaudia & Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu