killar är som bussar missar man en kommer det alltid nya

Hej hej bloggen
Jag helena och magda åkte till rotebro igår kväll för att träffa några kompisar, vi skulle ta sista tåget hem men det blev inte så äntligen så hade vi tänkt att ta första tåget på morgonen men mamma ringde att vi skulle komma hem så jag magda och helena sprang som idioter till bussen på 9 min det var fett långt för det tar 20 min att gå och vi sprang på 9 min skiiiiit :O aja sen när vi kom hem så var klockan halv 5 så alla däckade direkt och jag vaknade av att jag var fett törstig -.- jag har inget mer att skriva bloggar lite senare
Ciao ;*

Jag och min sköldiiiis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu