Jag <3 Mat

Hej hej bloggen
som sagt suger på att blogga men jag slänger upp allafall ett inlägg per dag så det är bra :)
idag har jag varit i skolan som vanligt det var ganska chill dag ska vara med i lucia så är taggat som fasiken sen så hade vi föreläsning om sigtuna och efter det drog jag hem en snabbis innan jag skulle dra vidare till soc möte var där i typ 20 min för att vi hade inget att prata om sen när jag kom hem så kollade jag på simpsons och typ halv sov men det gick typ inte att sova för att alla ringde mig och sen så gick jag snabbt till helena för hennes mamma gjorde Golabki en polsk rätt som är jätte god jag kan skrive sen hur man tillagar det så ni söta blogg läsare kan laga det och snart så ska jag och magda åka till denise för att vi ska börja tränna vi ska ta en runda i spåret så vi vänjer oss innan vi kan börja tränna på riktigt ! :)  så  bloggar när jag kommer tillbaka puss på er sötnosar !
CIAO ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu