I'am back

Hellu Bloggen
Nu så tänkte jag gå tillbaka till bloggande så ni för se vilken ''intressant'' liv jag har.
Idag så hände det inget speciellt vaknade runt 9 men somnade igen vid 11 för att jag var för trött sen när jag vaknade så gick jag, Magda Helena och mamma till centrum när vi kom tillbaka så latade jag mig vid datan skrev med människor på facebook senare runt 18 drog jag till duckface och var med honom liten stund det var kul för att han försökte lära mig att spela gitar men det gick åt helvete så jag bestämde mig att jag ska lata mig vid hans data men det fick jag inte såklart, sen nu sitter jag här henmma och saknar min älskling om 9 dagar är vi 2 månader tsm :)

Nu ska jag fixa min blogg så bloggar lite senare.
Puss på er människor

Bild från igår Magda piercade tungan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu