I never giv up

Hej kära blogg läsare
Förlåt att jag har inte bloggat men jag har inte haft ork för mycket som har hänt det senaste dagarna så jag pallade bara inte blogga, men nu för ni ett inlägg från mig det har inte hänt så mkt idag var i skolan träffade min älskling och sen efter skolan gick jag till mormor hon sydde en fin klänning till mig och fixade mina kjolar :) visar upp dom imorgon. sen gick jag hem mötte helena på vägen jag skulle träffa denise och katya för jag skulle ge dom deras kläder så jag gjorde det. sennare efter det gick jag magda och helena till centrum och köpte cigg.
när vi köpte cigg så gick vi hem och chillade nu så har jag kollat klart på två avsnit av nya gossip girl och ska fortsätta med det ska dygna idag :)
Bloggar imorrn
CIAO ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu