I love you 4 ever !

hej hej bloggen ska skriva nu om folket som har gillat min status på FB ;)
Klaudia Jurkowska

Dig känner jag i 3 år nu och jag tycker att du e underbar som vän jag 
Hatar att vi bråkade förut om en onödig grej du ska veta att jag älskar dig
gumman ! vi måste ses oftare ! <3

Marina Lautner

Dig känner jag i 6 år nu deaam vad tiden går snabbt asså jag tycker att du e underbar och
du ställer alltid upp för en i vått och torrt. du är en grym bra dansare och du är sjukt
vacker fast du nekar det hela tiden du ska veta att jag älskar dig och vi måste ses oftare bitch <3

Nikke

Dig har jag kännt nu i några år tycker att du e sjukt snäll och underbar saknar tider när vi brukade
hänga med varandra, jag tycker att vi borde träffas nångång så kom till stockholm
saknar dig ! <3

Timmy

Dig känner jag inte alls så bra men jag tycker att du e sjukt snäll :)

Linda derulo

DIg har jag kännt nu i över ett år och jag tycker att du e underbar
och ställer upp för en till 100! tycker du är sjukt kattig och vacker
Älskar dig LINDISSSHHH ! <3

Peppe Lindqvist

Dig har jag kännt i 6 år nu, jag känner dig ganska bra eller ?
vi har vart tillsamans en bra stund med varandra tycker att du är underbar och snäll person gillar att umgås med dig duckface !

Hama rash

dig känner jag inte länge alls men jag tycker att du e sjukt snäll och fin person
vi borde umgås ibland :)

Sandra

Dig känner jag ett bra tag nu tycker att du e sjukt snäll och
fin,älskar dina vovvar ! du borde börja jobba på BOXX igen :)


ALI

Dig känner jag typ inte har träffat dig två gånger men jag tycker att du e snäll :)

Karolina Korol

IDIOT jag fattar inte varför du gillar har kännt dig hela livet du e ju min lilla syster
men du ska veta att jag alltid finns för dig snor unge ! älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu