I found love in a hopeless case

hej söta läsare!
Just nu så ligger jag i min säng och latar mig kul va ? idag har jag vart i skolan hade prov på morgonen, hade inte pluggat nånting men svarade på alla frågor, duktiga jag visst ? :D
Sen kom jag hem efter skolan och somna typ direkt deaam jag var sjukt trött sen när jag vaknade så gick jag till centrum och köpte cola nu så väntar jag på att magda ska lyfta sin ass och fixa kladdkaka e sjukt sugen hehe.
Har en konstig känsla i magen inför morgon dag asså jag är så stressad att jag kommer typ spy  snart skiiit jag hoppas allt ordnar sig orkar inte mer, men har man satt sig i skiten för man ta konsekvenserna !

aja ska ta och vänta nu på kladdkakan hehe så jag bloggar senare när den är klar så visar jag bild på den hihi :)
puss söta människor
Ciao ;*

Älskar dig mamma ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu