Från Hjärtat

Det finns en person på det här jorden som jag älskar som betyder guld för mig, och jag svek personen så grovt jag ångrar varje minut att jag gjorde det jag gjorde! jag hatar mig själv att jag gjorde så.
Du finns alltid där för mig och jag svek dig så fucking hårt jag är jordens sämsta människa. Jag vet att tiden läker alla sår, Hur kunde  jag göra något sånt mot min bästa vän hur kunde jag det är frågan jag ställer mig varje minut hur kunde jag vara en sån fucking fitta ! Asså GUD det finns inga ord hur jag har sårat henne hur mycket jag har svikit henne ! Jag borde inte ens finnas kvar ! jag kan säga förlåt men inget går att ändra jag hade ditt förtroende var dum och svek det, Det sista jag ville var att såra den jag älska,Jag kan inte förstå att jag gjorde det men saker som jag skrev o jag såg dig i ögonen Det svider i mig när jag vet att du gråter!Om man bara kunde spola tillbaka tiden om man bara kunde backa ta tillbaka skiten skulle jag aldrig svika dig så! Jag hoppas att du vet att jag älskar dig och att jag vill föralltid vara din vän för du och jag är en !
TILL DIG FRÅN MIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu