Förlåt

Hej blogg läsare :)
Förlåt för dålig uptradering men jag hade inte tillgång till internet så men nu är allt fixat så nu kan jag blogga som vanilgt :)
ska berätta lite vad jag gjorde igår
Jag,Magda & Helena åkte till stan och på vägen ditt så möte vi fia för att hon skulle följa med oss :) när vi var framme i stan så sa helena att nathalie följer med oss så vi träffade henne vid tunnelbanan hon var där med josefina men josefina skulle åka till sin kille så vi tjejer åkte till vårby gård och möte några kompisar för vi skulle festa men det blev inte av . träffade min älskling men det blev bara knas för vi började bråka så han drog med mateusz och jag och tjejerna åkte vidare till liljeholmen och gick på donken för vi skulle kissa för alla var fett kissnödiga,vid liljeholmen möte vi josefina igen och åkte vidare till fruängen för det skulle vara en fett fest där vi gick och gick och vi kom ingen vart så jag magda och helena åkte till stan och var där vi träffade några schyssta människor och vi satt och snacka med dom det var fett chill, klockan blev typ 1 och vi drog mot tåget hem vi satt på tåget och min kompis smsade mig och frågade om vi kunde hoppa av i rotebro men vi kunde inte så vi drog hem och sov så nu fick ni veta hur min kväll såg ut :)
Nu ligger jag i min säng och e fett glad för Tomek fixade internet jag e liksom beroende att sitta vi datan 24 :)
aja bloggar lite senare ska duscha nu puss söta människor
Ciao ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu