Every story has an end but in life every end is a beggining of something else.

hej bloggen
jag hann inte blogga när jag kom från rättegången vill inte svara på hur det gick för det är inget man vill att alla ska veta, just nu sitter jag hemma och chillar GISSA vad vi har fått ! hehe vi har fått två papegojor ! :D
så nu har vi
  • Fiskar
  • sköldpador
  • katt
  • fåglar
Undrar vad det blir sen hmm (orm?) hihi nej men jag vet inte kom på några roliga saker jag kan skriva om :)
men ska hitta på något nu så bloggar lite senare puss på er !
CIAO ;*

Fiskarna

sköldis

Katten ( Fiona)

Fåglarna(gröna=helena gula=natalia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu