Du fuckar mitt psyke mannen

Heej läsare !
Kom nyss hem, var i väsby och kollade hur mina kompisar uppträde dom är jätte duktiga !
G punkten kom eller bara claudio kom och han sjöng Fri skiiiit jag kommer bli hes imorrn !
senare satt jag och denise i soffan och då kom det några killar och vi tog bild med dom hihi :$
senare drog jag denise magda och helena till tåget för mamma sa att vi skulle hem blöööö men allafall sitter hemma nu och ska kolla nån film tror jag,jag försöker slänga upp in ett inlägg innan jag ska lägga mig så puss på er människor love yah !
CIAO ;*

Jag innan vi drog ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu