du är den personen jag vaknar varje morgon för !

hej söta blogg läsare ! :)
just nu händer inte så mycket har fortfarande inte hunnit städa rummet ska göra det snart när jag har bloggat klart, tar bilder hur rummet ser ut nu och hur den kommer se ut sen när jag har städat den klart hihi :)
kollade klart för inte så länge sen på american pie- naked mile tung film hehe eller ? den e väldig rolig allafall men aja nu för det bli nog slänger upp bilder hur rummet ser ut och börjar städa
så bye bye biatcheees (skojar)
CIAO ;*

skåpet mellan sängarna

Magdas säng

Min säng

Golvet

Hela rummet plus fiona

Ledsen MONIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu