Världens bästa människor !

Tja tja bloggen
Idag så var jag med Tomek (syvpappa) på jobbet så fick paro på hans kompis firma fett nice ! och sen när vi var på väg till märsta så somnade jag i bilen haha det var fett läskigt för att jag typ drömde fett skum dröm asså blev sjukt rädd !
asså deaaaam och sen när jag kom hem så möte jag helena på busshållsplaten och vi gick snabis till henne sen vi gick till mig och typ vid 22 drog jag ut med tjejerna asså( Denise, Helena , Klaudia, Ida och Karolina) det var fett myssigt vi satt och krökade och hade hur kul som helst och vid 20 i 2 så gick jag helena klaudia och karolina hem och typ försökte gå in i huset i typ en timma för att dom lämnade inte huset öppet och det var sjukt jobbigt alla fall sitter hemma just nu och ska snart träffa en VÄN som är världens bästa kill kompis asså man kan prata med honom om allt vi hade ett bråk mellan och nyligen så jag vill inte prata om det så aa nu vet ni vad jag gjorde idag och sen igår fick Denise lööön och hon köpte världens snyggaste skor asså stor hiss till dom ska jag säga och så söööt som hon är så bjöd hon mig på Kina mat och jag älskar liksom kina mat så både jag och hon åt sushi fett gott asså så om någon inte har ätit det än så borde ni smaka ! asså ni kommer inte ångra er jag vet det låter fett äckligt rå fisk men man känner inte fisken man känner andra smaker som sushi inehåller det är himel i munnen ska ni veta så ni borde testa !
Saknar alan sjukt mycket men för träffa honom på Måndag så jag klarar mig haha ska typ vakna till för ska tydligen dygna med klaudia karolina och helena för att klaudia ska hem 7 på morgonen för att ta keyla till veterinären hon ska vaccinera sig stackarn!
aja minns inte sist jag skrev så här mycket så hoppas ni är nöjda och läser det jag skriver! puss på er söta människor bloggar mer imorgon BTW fyller år om 2 veckor är överlycklig ! då blir jag 18 fyfaaan vad jag ska ut på krogen och dricka och köpa cigg och alla möjligt som det finns 18 års gräns på då ska jag röööja ! bloggar imorrn eller senare om jag kommer orka så bye bye

CIAO ;*

Samma dag som jag åt kina mat med Denise ! <3

Kommentarer
Postat av: ida

Jätte fin blogg gumman!!! <33

2011-12-21 @ 05:26:16
URL: http://iforsbergs.blogg.se/
Postat av: jsldj

Du har inte skrivit något om vad du gjorde när du fyllde år, varför?

2012-01-06 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu