Snart Är det JUL <3

Hej Blogg läsare
Har inte bloggad på 3 dagar det är för att jag har haft fullt upp.

Fredag:
  • Kom hem från skolan
  • Väntade på Alan
  • Gick ut med Alan & Magda
  • Träffade Alans kompisar
  • Möte Två andra vänner
  • Drack med dom
  • Gick hem vid 12 och sov
Lördag:
  • Vaknade
  • Åkte till Alan
  • Åt på kina resturangen
  • Åkte hem
  • Träffade Bebisen
  • Åkte till Donken
  • Möte Alan
  • Gick hem med
  • Gick ut igen vid 22
  • Gick och åt kebab
  • Lämnade buss kort
  • Gick hem och sov

Söndag:

  • Vaknade
  • Alan åkte hem
  • Fixade mig
  • Alan kom och hämtade mig
  • Åkte till stan
  • Träffade Michal i stan
  • Köpte Saker
  • Åkte till Märsta med Alan
  • Gick på resturang med honom
  • Alan åkte hem
  • Jag möte min vännish
  • Tränade Zumba
  • Åkte hem
  • Sov
Så nu vet ni kära blogg läsare vad jag gjorde under helgen hehe ;) Idag så var jag i skolan efter skolan så träffade jag mina kompisar och vi var i centrum och sen GISSA vad DET SNÖAR UTE så jävla glad äntligen vi för vit jul tröts allt ;) aja nu sitter jag allafall hemma och tar det bara lugnt :) bloggar kanske lite senare
puss på er söta människor
CIAO ;*


Jag och min VACKRA BEBBO ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu