Insidan är det viktiga .

Hellu söta bloggläsare
Jag vet att jag är världens sämsta på att blogga men jag försöker faktiskt varje dag men det går inte så bra, det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna har vart i skolan och sen med kompisar och sen skola igen så inte så roligt att leva mitt liv men allafall har fått dommen den är inte så allvarig som jag trodde men tänker inte skriva vad dommen är för att det är personligt grej. Idag är det FREDAG och jag ska fucka ur ! älskar fredagar och juste det är 1 månad kvar till jag blir 18 skiiiti vad jag är GLAD ! :D men allafall jag ska inte till skolan idag pga att jag inte gar ork och jag e för trött bläää bloggar lite senare om jag kommer orka
puss på er söta människor

CIAO ;*

Älskar dig lilla syster !

Världens finate lilla syster läs hennes blogg
karolinakorol.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu