Helt jävla Cp dag !

Tja bloggen
Sorry att jag inte har skrivit något med det är faktiskt så att jag har ett liv och pallar inte blogga under dagen, eller letare sagt jag är aldrig hemma på dagarna så har tid bara på kvällarna, allafall var i skolan idag var på bara en lektion för att hade genrep på Lucia det är ju imorrn skiiiit vad tiden går snabbt, var i skolan till 17 idag för att skulle fixa vingar till imorrn kommer vara Ängel (A) hihi
Efter skolan så var jag med Denise och vi dooog av garv hemma hos mig för att vi tog kort som alltid och sen tog på olika efekt asså vi kommer aldrig tröttna haha så jävla klockreeeeen ! hahaha
sen gick jag och denise ut och träffade katya vi var ute och chillade tills jag var tvungen att gå hem gick hem och var vid poretn kvart iiiii och gissa vad Horporten var låst och ingen var hemma asssså daaaamp för att jag fick sitta vid porten i typ 35 min tills dom andra kom hem, och jag har sjukt ont i mageeeen oxå, men allafall imorgon är det Lucia och jag ska vara i skolan kl 07.00 deaaam så jag måste vakna 05:00 för att kunna fixa mig och skiiit haha men allafall ska kolla på film och sen sova om ni vill se en tung film så borde ni kolla på STONE asså den är sjukt bra rekomenderar stort till allla som gillar filmmer om mycket sorg och drama i filmen !
ska försöka blogga lite snart igen för att ska städa lite så puss på er människ
or
CIAO ;*

Älskar BILDEN ! <3 Och tjejen bredvid MIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu