Denise Patricia Leinonen

Du är en Ängel jag är så himla glad att jag har dig i mitt liv jag har gjort saker som inte går att förlåta men du ska veta att du är den jag älskar mäst ! Min vackra älskade bästa vän jag är så himla glad att du finns vid min sida jag uppskatar allt du har gjort för mig det finns ingen annan som har gjort lika mycket för mig som du gjort för mig ! Jag visar inte oftast hur mycket du betyder du betyder allt för mig min vackra Denise Älskar dig sjukt myckket ! Min Älskling mitt hjärta ! <3


MITT LIV JAG ÄLSKAR DIG !

Kommentarer
Postat av: Witek

Ja ja tez kocham i ona mnie... szkoda ze nie spotkalem jej 30 lat wczesniej...

Dla niej ! Kochajcie ja i pomozcie jej wyjsc z tego co robi...

Przyjacielu Ty mój Drogi,

dziś chcę podziękować Ci,

za to, że o mnie pamiętasz,

wiesz gdzie domu mego drzwi.



Chociaż jesteś tak daleko

i zmartwienia swoje masz,

jednak mówisz mi dzień dobry

rozjaśniając moja twarz.



2011-12-21 @ 19:47:47
Postat av: Witek

Un Amico---Ennio Morricone



Au revoir Denis!

2011-12-21 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu