Can't sleep

Tja Bloggen
Asså ärligt talat jag kan inte sova det typ går inte och jag upptäckte en sak nyss som jag e fett orolig över men jag berättar inte vad det är för det e lite privat asså jag e typ sjukt rädd ! men allafall tidigare på kvällen så åt jag med mina systrar nachos och vi kollade på film och filmmen hete tjenare kungen asså jag vet inte vad jag ska säga om filmen inte världens bästa men inte världens sämsta heller så den ligger typ på mitten men kolla på den och bedöm själv :)
asså jag kommer typ vara död i skolan imorrn ! måste sova men är inte ens ett dugg trött -.- Aja ska ta och sno en natt cigg från mamma och röka den hihi se ya

CIAO ;*
Nachoooos mmmm :P


En sexi bild på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu